Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Nástroje pro vlastní hodnocení
Nástroje umístěné v InspIS DATA
Správa autoevaluačních akcí v InspIS DATA
Nástroje mimo InspIS DATA
Screening duševního zdraví a wellbeingu žáků
Ředitelský pohled na kvalitu
Přehled nástrojů podle kritérií
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení a podpora školy
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
KOMPAS s mentorskou podporou: Cílená podpora rozvoje škol
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Publikace s uvolněnými úlohami
Příklady inspirativní praxe
Náměty a inspirace
>
Mapa aktivit školy
Společné znaky úspěšných škol
Výukové zdroje a metodiky
Školy, do kterých se žáci těší – Inspirace ze škol a pro školy
Propojení formálního a neformálního vzdělávání: klíč k inovativní pedagogice NPI
Inovativní vzdělávání pedagogů
Metodika externího hodnocení podpory rozvoje klíčových kompetencí
Jak na inovace ŠVP II. rvp
Konference Lepší škola
Jak pomoci žákům ohroženým vzdělávacím neúspěchem?
Co funguje v prevenci učitelům i rodičům
MŠMT projednalo priority vzdělávací politiky ČR - 2025
Modelové ŠVP usnadní školám přechod na revidovaný RVP
Kurikulum pro 21. století
ČŠI u kulatého stolu o nerovnostech ve vzdělávání
ZUŠ jsou unikátní součástí českého vzdělávání, MŠMT ČR
Kvalitní škola - Společné znaky úspěšných škol
Podcast: Formální a neformální vzdělávání NPI
Inspirativní příklady ze škol
Inspirace
ze základních škol
Efektivní komunikace zainteresovaných stran při činnosti školy
(Kritérium 1.3)
Kvalitní a konstruktivní komunikace
(Kritérium 1.3)
Škola jako bezpečné prostředí pro žáky i pedagogy
(Kritérium 1.4)
V naší škole je nám dobře
(Kritérium 1.4)
Společně za poznáním i zábavou
(Kritérium 1.5)
Autoevaluace školy – můžeme být ještě lepší?
(Kritérium 2.1)
Otevřeností a důvěrou ke spolupráci
(Kritérium 2.2)
Společně ke spokojenosti a kvalitě
(Kritérium 2.2)
Čtyř krokový systém podpory učitelů
(Kritérium 2.3)
Metodik kvality výuky
(Kritérium 2.3)
Plán osobního pedagogického rozvoje
(Kritérium 2.3)
Systematická podpora pro všechny pedagogy
(Kritérium 2.3)
Materiální vybavení pro žáky s narušenou komunikační schopností
(Kritérium 2.4)
Od profesního rozvoje ředitele k profesnímu rozvoji členů vedení školy
(Kritérium 2.5)
Profesionální přístup pedagogů
(Kritérium 3.1)
Vytváření podpůrného a empatického prostředí pro rozvoj žáků
(Kritérium 3.1)
Cíl? Aby všem ve škole bylo dobře.
(Kritérium 3.2)
Vzděláváme s respektem
(Kritérium 3.2)
Přátelská a inspirativní spolupráce pedagogů, Klíčové je znát své žáky a spolupracovat
(Kritérium 3.3)
Výstupy České školní inspekce zaměřené na vybrané oblasti
TALIS-PISA: Inspirace pro efektivnější management škol při snižování nerovností
Společné znaky vzdělávání v úspěšných základních školách
Společné znaky vzdělávání v úspěšných středních školách s učebními obory
Vybrané faktory ovlivňující vzdělávací výsledky žáků
Využívání školního vzdělávacího programu - MŠ, ZŠ, SŠ
Znaky základních škol s výrazným posunem v národních testováních
TZ Analýza využívání RVP a ŠVP v ZUŠ
Návrat na
Mapu aktivit školy
.