Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Nástroje pro vlastní hodnocení
Nástroje umístěné v InspIS DATA
Správa autoevaluačních akcí v InspIS DATA
Nástroje mimo InspIS DATA
Screening duševního zdraví a wellbeingu žáků
Ředitelský pohled na kvalitu
Přehled nástrojů podle kritérií
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení a podpora školy
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
KOMPAS s mentorskou podporou: Cílená podpora rozvoje škol
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Publikace s uvolněnými úlohami
Příklady inspirativní praxe
Náměty a inspirace
>
Mapa aktivit školy
Přehled návrhů šablon
Návrhy šablon v jednotlivých tématech.
Rozvoj gramotností
Akcelerace rozvoje čtení pro radost a podpory školní čtenářské kultury
Podpora efektivního fungování školní knihovny
Učitel/čtenář jako základ školního čtenářského společenství
Matematická gramotnost ve školní družině prostřednictvím her
Rozvoj matematické gramotnosti žáků od počátku vzdělávání (1. ročníku ZŠ)
Rozvoj čtení s porozuměním v hodinách matematiky prvního stupně ZŠ
Duševní zdraví a wellbeing & rozvoj potenciálu každého žáka
Cílené rozvojové aktivity vázané na diagnostiku profilu schopností žáků
Psychosociální podpora duševního zdraví žáků klubovými aktivitami ŠD
Společné vzdělávání pracovníků ŠPP, školní družiny a školní knihovny
Školní klub/y pro žáky 2. stupně ZŠ
Podpora rodičů a zákonných zástupců v oblasti duševního zdraví žáků
Třídnické hodiny jako cesta k podpoře duševního zdraví žáků
Aktivní škola
Podpora pohybových aktivit na školách
Pohybová gramotnost ve školní družině
Návrhy pro předškolní vzdělávání:
Podpora plynulého přechodu dětí z MŠ do ZŠ
Vzdělávání pracovníků zaměřené na téma spolupráce mezi učiteli MŠ a ZŠ
Podpora individualizace vzdělávání dětí ohrožených školním neúspěchem a dětí nadaných
Podpora individualizace v povinném předškolním vzdělávání
Vzdělávání pracovníků na téma podpory realizace individuálních konzultací se zákonnými zástupci dětí v povinném předškolním vzdělávání
Vzdělávání učitelů MŠ na téma zpracování individuálního vzdělávacího plánu
Jednotlivé oblasti aktivit:
Vzdělávací výsledky
Gramotnosti
Společné znaky úspěšných škol
Podoba výuky a vzdělávací prostředí
Základní a střední
Základní a střední
Základní a střední
Základní a střední
Předškolní
Předškolní
Předškolní
Předškolní