Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Nástroje pro vlastní hodnocení
Nástroje umístěné v InspIS DATA
Správa autoevaluačních akcí v InspIS DATA
Nástroje mimo InspIS DATA
Screening duševního zdraví a wellbeingu žáků
Ředitelský pohled na kvalitu
Přehled nástrojů podle kritérií
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení a podpora školy
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
KOMPAS s mentorskou podporou: Cílená podpora rozvoje škol
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Publikace s uvolněnými úlohami
Příklady inspirativní praxe
Náměty a inspirace
>
Mapa aktivit školy
>
Gramotnosti
Gramotnosti
Náměty pro realizaci aktivit s využitím šablon
Akcelerace rozvoje čtení pro radost a podpory školní čtenářské kultury
Podpora efektivního fungování školní knihovny
Učitel/čtenář jako základ školního čtenářského společenství
Matematická gramotnost ve školní družině prostřednictvím her
Rozvoj matematické gramotnosti žáků od počátku vzdělávání (1. ročníku ZŠ)
Rozvoj čtení s porozuměním v hodinách matematiky prvního stupně ZŠ
Kompletní seznam návrhů šablon
Výukové zdroje a metodiky
Digitální gramotnost je základ – NPI
Digitální gramotnost – NPI
Digitální gramotnost
Rozvoj digitální gramotnosti ve výuce NPI
Rozvoj digitální gramotnosti 1. stupeň ZŠ
Informatika a digitální kompetence
Kulatý stůl NPI ČR a SKAV: Klíčové kompetence a základní gramotnosti
Rozvoj informativního myšlení
AI jako hrozba, příležitost, ale i nový rozměr gramotnosti
Rozvoj gramotností pomocí YouTube
Učitel rozvíjející gramotnosti
Počítáš, počítám, počítáme...
Matematická gramotnost
Rozvoje matematické gramotnosti ve školních družinách
Digitální gramotnost v matematice NPI
Slovní úlohy - metodický materiál pro učitele M a ČJ.pdf
TIMSS: Inspirace pro rozvoj dovedností – úlohy z matematiky a přírodovědy
PISA: Inspirace pro rozvoj gramotností – úlohy ze čtenářské, přírodovědné a matematické gramotnosti
Manipulativní činnosti rozvíjející matematickou gramotnost
Finanční gramotnost
Gramotnosti pro život
Jak využít čtení ve výuce mluvnice na 1. stupni ZŠ
Čtení to je zábava
Jak propojit čtenářství s dalšími předměty
Podcast: Škola a knihovna
Čtenářská gramotnost jinde než v češtině
Čtenářská gramotnost – osvobozování mladého čtenáře
PIRLS 2021: Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností
Historická gramotnost a kritické myšlení
Moderní dějepis: Historická gramotnost NPI
Přírodovědná gramotnost
Příručky pro rozvoj čtenářské gramotnosti | Scio
Děti a finanční gramotnost
Inspirativní příklady ze škol
Inspirace
ze základních škol
Tvorba a přizpůsobování pomůcek pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
(Kritérium 4.1)
Učením jiných se učíme sami
(Kritérium 4.1)
Tutorský systém jako způsob individualizované podpory každého žáka
(Kritérium 4.1)
Učení se jazykům otevírá bránu do světa poznání
(Kritérium 4.2)
Různými cestami k jednomu cíli
(Kritérium 4.2)
Formativní hodnocení ve výuce
(Kritérium 4.2)
Jak rozvíjet hodnotící aktivity žáků ve výuce – od kvalitního hodnocení učitele k sebehodnocení žáků
(Kritérium 4.3)
Výstupy České školní inspekce zaměřené na vybrané oblasti
Národní zpráva PISA 2022 Tvůrčí myšlení
Národní zpráva PISA 2022
Čtenářská gramotnost na základních a středních školách ve školním roce 2022/2023
Česká školní inspekce Kvalita vzdělávání ve školním roce 2023/2024 – výroční zpráva
Národní zpráva PISA 2022 Finanční gramotnost
Finanční gramotnost žáků základních škol a výuka finanční gramotnosti na SŠ
Přírodovědná gramotnost a přírodovědné vzdělávání na ZŠ a SŠ
Mezinárodní šetření PIRLS 2021 – Národní zpráva
Národní zpráva TIMSS 2023: 4. ročník
Národní zpráva TIMSS 2023: 8. ročník
Národní zpráva ICILS 2023
Publikace k uvolněným úlohám TIMSS 2015 (upr. 2019 web).pdf
Čtenářství ve 21. století
Tematická zpráva – Digitální kompetence a informatické myšlení žáků ZŠ a SŠ
Návrat na
Mapu aktivit školy
.