Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Nástroje pro vlastní hodnocení
Nástroje umístěné v InspIS DATA
Správa autoevaluačních akcí v InspIS DATA
Nástroje mimo InspIS DATA
Screening duševního zdraví a wellbeingu žáků
Ředitelský pohled na kvalitu
Přehled nástrojů podle kritérií
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení a podpora školy
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
KOMPAS s mentorskou podporou: Cílená podpora rozvoje škol
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Publikace s uvolněnými úlohami
Příklady inspirativní praxe
Náměty a inspirace
>
Mapa aktivit školy
Podoba výuky a vzdělávací prostředí pro předškolní vzdělávání
Náměty pro realizaci aktivit s využitím šablon
Vzdělávání pracovníků zaměřené na téma spolupráce mezi učiteli MŠ a ZŠ
Podpora individualizace vzdělávání dětí ohrožených školním neúspěchem a dětí nadaných
Podpora individualizace v povinném předškolním vzdělávání
Vzdělávání pracovníků na téma podpory realizace individuálních konzultací se zákonnými zástupci dětí v povinném předškolním vzdělávání
Vzdělávání učitelů MŠ na téma zpracování individuálního vzdělávacího plánu
Výukové zdroje a metodiky
Metodiky k individualizaci vzdělávání
Metody a formy v předškolním vzdělávání
Předškolní vzdělávání orientované na dítě
Předškolní a prvostupňové vzdělávání
Předškolní a prvostupňové vzdělávání pedagogické diagnostikování NPI
Metodicka příručka SYPO Pedagogická diagnostika MS 2022.pdf
Pedagogická diagnostika v mateřské škole
Individualizace v práci učitelky mateřské školy
Pedagogické diagnostikování v mateřské škole s příklady inspirativní praxe
Metodika pro podporu individualizace vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Jak vést portfolio s dětmi v MŠ
Preventivní práce se stresem dětí ve vyučovacích hodinách i běžném životě
S dětmi za přírodou
Individuální vzdělávací plán (IVP) v MŠ
E-book Rozvoj kognitivního potenciálu
Metodika 17 cílů rozvoje pro MŠ.pdf
Práce s diagnostickým portfoliem v předškolním vzdělávání
Vzdělávací strategie v předškolním vzdělávání
MŠ, 1. stupeň - Alternativní a inovativní mateřské a základní školy - E. Suchánková
Jak se připravit na distanční vzdělávání v mateřské škole?
Vzdělávací modul pro MŠ: Svět barev
Kvalitní a dostupné předškolní vzdělávání
Metodiky k vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Individuální vzdělávací plán v MŠ
Dítě s poruchami řeči v mateřské škole
Vzdělávání MŠ
Metodiky ke vzdělávání nadaných dětí
NOMI – metoda k identifikaci nadaných dětí v mateřské škole
Nadané dítě v útlém věku
Dítě a nadání
Metodiky k vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem
Metodický materiál pro výuku dětí s odlišným mateřským jazykem NPI
Podpora dětí s odlišným mateřským jazykem v MŠ – 1. část
Podpora dětí s odlišným jazykem v MŠ – 2. část
Metodické dokumenty a informace k podpoře škol MŠMT
Začlenění ukrajinských dětí do škol | Partnerství MŠMT a UNICEF
Metodiky k aktivní škole
Plán podpory pohybu dětí žáků a studentů 2024-2028 MŠMT.pdf
Metodický portál – Webinář: Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole (rvp.cz)
Metodický portál – Webinář: Pohybové chvilky a hry v MŠ (rvp.cz)
Nadace – Aktivní ČESKO
Stezka Českem pro školy MŠMT ČR
Inspirativní příklady ze škol
Individualizace vzdělávání
„Soutěžení do naší školky nepatří, každý může vynikat v něčem jiném“
(Kritérium 2.2)
Vstřícná a respektující komunikace pedagogů přináší dobré ovoce
(Kritérium 3.2)
Kvalitní škola – Výchovně-vzdělávací strategie v PV
(Kritérium 4.2)
Využívání pedagogické diagnostiky
(Kritérium 4.3)
MOSTY – adaptační projekt pro předškoláky
(Kritérium 4.4)
Podpora dítěte v mateřské škole
(Kritérium 5.1)
Zavádění pedagogické diagnostiky
(Kritérium 5.1)
Strategie řízení mateřské školy připravené poskytovat podpůrná opatření
(Kritérium 6.2)
Výstupy České školní inspekce zaměřené na vybrané oblasti
Vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem
Integrace a vzdělávání dětí a žáků s nedostatečnou znalostí vyučovacího jazyka
Návrat na
Mapu aktivit školy
.