Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Nástroje pro vlastní hodnocení
Nástroje umístěné v InspIS DATA
Správa autoevaluačních akcí v InspIS DATA
Nástroje mimo InspIS DATA
Screening duševního zdraví a wellbeingu žáků
Ředitelský pohled na kvalitu
Přehled nástrojů podle kritérií
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení a podpora školy
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
KOMPAS s mentorskou podporou: Cílená podpora rozvoje škol
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Publikace s uvolněnými úlohami
Příklady inspirativní praxe
Náměty a inspirace
>
Mapa aktivit školy
>
Vzdělávací výsledky
Vzdělávací výsledky
Náměty pro realizaci aktivit s využitím šablon
Cílené rozvojové aktivity vázané na diagnostiku profilu schopností žáků
Kompletní seznam návrhů šablon
Výukové zdroje a metodiky
Špatně zvolené slovo může ublížit víc než známka – EDU
Formativní hodnocení (nejen) v online výuce
Vysvědčení JINAK | MUNI PED
Formativní hodnocení NPI
Formativní hodnocení a sebehodnocení NPI
Formativní hodnocení do všech škol?
Formativní hodnocení
Inovace oborové soustavy
Triády, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení v praxi
Kriteriální hodnocení žáků
Inspirativní příklady ze škol
Inspirace
ze základních škol
Vzdělávací výsledky žáků: tvrdá data a/nebo intuice?
(Kritérium 5.1)
Cíl je pro nás novým začátkem
(Kritérium 5.2)
Inspirace
ze středních škol
Školní systém pro podporu žáků s problémy
(Kritérium 5.2)
Řemeslo má stále zlaté dno aneb cesty k vyšší úspěšnosti žáků v technickém vzdělávání
(Kritérium 5.4)
Aktivní práce s výsledky vzdělávání žáků v průběhu studia
(Kritérium 5.4)
Výstupy České školní inspekce zaměřené na vybrané oblasti
Kvalita vzdělávání ve školním roce 2023/2024 – výroční zpráva
Česká školní inspekce - Tematická zpráva - Využívání školního vzdělávacího programu v mateřských, základních a středních škol
Výsledky vzdělávání žáků 9. ročníku základních škol
Vyhodnocení výsledků vzdělávání žáků na úrovni 5. a 9. ročníků ZŠ (CJ, MA, OSP)
Kvalita vzdělávání ve školním roce 2023/2024 – výroční zpráva
TZ Souvislost výsledků přijímací zkoušky a společné části maturitní zkoušky
České školství v mapách II
Návrat na
Mapu aktivit školy
.