Anotace: 
Žák má za úkol v relativně krátkém čase nastudovat informace ze studijního textu (jde o kombinovaný text s tabulkou, obrázkem a symboly) o obvodech a obsazích rovinných útvarů a poté získané poznatky uplatnit v pracovním listu. Po jeho vyhodnocení získává žák představu o svých schopnostech a rezervách (krátkodobého) procesu učení. Tato aktivita se zopakuje s druhým studijním textem o deltoidu a druhým pracovním listem. Opět následuje jeho vyhodnocení. Aktivita končí žákovským sebehodnocením, ve kterém sledujeme žákovu schopnost popsat své schopnosti rychle vyhledávat a třídit informace, analyzovat text a využít získané znalosti a také schopnosti poznat, kdy potřebuje v dalším procesu využívání informací pomoci. 
 
 
Předmět
Matematika a její aplikace
 
Věk – cílová skupina
8.–9. ročník ZŠ
 
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k učení
 
Časová dotace
(rozsah výuky)
60 minut
 
 
 
 
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace