Anotace: 
Cílem aktivity je zjistit, jakou úroveň vykazuje žák při tvoření grafů. Zkoumáme, jak se dokáže vyjádřit a tvořivě reagovat v prostředí grafů. Ty jsou specifickým komunikačním prostředkem, který nejen matematika využívá při interpretaci dat či závislostí. 
Projekt se skládá ze dvou pracovních listů. Všichni zkoumaní žáci vypracují pracovní list číslo jedna. V něm dodělávají grafy dle připravených šablon. Pracovní list číslo dva je postaven na volné tvorbě a umožňuje zařadit žáka, který úspěšně zvládl pracovní list číslo jedna, do vyšší úrovně. Učitel hodnotí (pokud nechce jinak) tento list pouze u úspěšných řešitelů prvního pracovního listu.  
 
 
Předmět
Matematika a její aplikace
 
Věk – cílová skupina
6.–9. ročník ZŠ
 
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence komunikační
 
Časová dotace
(rozsah výuky)
1 vyučovací hodina
 
 
 
 
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace