Anotace: 
Zařídit třídní výlet zajisté zvládne každý třídní učitel. Když si ho ale celý vymyslí, naplánují a hlavně připraví žáci, naučí se přitom spoustu důležitých věcí. Obsahem je návrh a příprava třídního výletu žáky za konzultace s učitelem. Cílem je vytvoření detailního návrhu třídního výletu, na kterém se shodnou všichni žáci třídy společně s učitelem, případně dalšími učiteli nebo asistenty, kteří ve třídě působí.
Sledována je kompetence k řešení problémů. Hodnocení kompetence je ponecháno volněji na učiteli. Tuto aktivitu by si měl volit učitel, který již samostatně dokáže použít tabulku aspektů pro hodnocení a určení dané úrovně sledované kompetence.  
 
 
Předmět
Informační a komunikační technologie
 
Věk – cílová skupina
8.–9. ročník ZŠ
 
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k řešení problému
 
Časová dotace
(rozsah výuky)
6 vyučovacích hodin
 
 
 
 
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace