Anotace: 
Hodnoticí aktivita rozvíjí kompetenci sociální a personální. Žáci po dobu jednoho týdne sledují a v podobě deníku a blogu zapisují, jaké mají kontakty a zážitky s různými kulturami, jak se v určitých interkulturních situacích cítí. Informace v deníku jsou ryze soukromé, na blogu potom vystavují pouze část z nich. Blog musejí žáci sami založit a spravovat. Na hodině s vyučujícím pak vybranou situaci z deníku přehrají a navrhnou případná alternativní řešení. Součástí úlohy je také pracovní list, kde se žáci snaží formou dotazníku reflekovat své pocity při setkání s různými kulturami. Cílem hodnoticí aktivity je sebereflexe prožívání a postojů vůči „jinému“. 
 
 
Předmět
Informační a komunikační technologie
 
Věk – cílová skupina
6.–9. ročník ZŠ
 
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence sociální a personální
 
Časová dotace
(rozsah výuky)
1 vyučovací hodina
 
 
 
 
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace