Anotace: 
Hodnoticí aktivita je založena na předpokladu, že žáci v předchozích hodinách prošli stručným výkladem učitele. Seznámili se stručně s úvodem do ekonomie. Žáci na úkolu 1 pracují samostatně. Hodnoticí aktivita je postavena hlavně na práci s textem, schopnosti třídit důležitá fakta a spojovat je do souvislostí. Cílem hodnoticí aktivity je, aby žák bez problémů vyhledal informace, které potřebuje ke zdárnému vyřešení úkolu a na konkrétním příběhu si uvědomil důležitost tří základních ekonomických otázek pro vlastní podnikání. 
 
 
Předmět
Člověk a společnost
(Výchova k občanství)
 
Věk – cílová skupina
9. ročník ZŠ
 
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k řešení problému
 
Časová dotace
(rozsah výuky)
15 minut
 
 
 
 
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace