Anotace: 
Hodnoticí aktivita je zaměřena na rozpoznání problému, rozpoznání podstatných rysů problému a formulaci výzkumné otázky. Není laboratorní povahy, ale úlohu lze snadno rozšířit a provést i jako laboratorní (viz dále obměna hodnoticí aktivity ve výuce). Žáci na základě fotografií dokumentujících provedení pokusu zaměřeného na orientační měření intenzity metabolismu kvasinek odpovídají na otázky v pracovním listu. Prostřednictvím hodnocení daných schopností jsou hodnoceny vybrané aspekty kompetence k řešení problémů. 
 
 
Předmět
Člověk a příroda
(Zeměpis)
 
Věk – cílová skupina
6.–9. ročník ZŠ
 
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k řešení problému
 
Časová dotace
(rozsah výuky)
30–35 minut
 
 
 
 
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace