Anotace: 
Cílem předložené hodnoticí aktivity z pohledu klíčových kompetencí je ověřit, zda žáci znají, rozumí a věcně správně používají základní geografické pojmy, se kterými se často setkávají jak ve výuce zeměpisu (geografie), tak i v běžném životě. Konkrétně je pozornost věnována pojmům vyskytujícím se na obecně geografických mapách ve školních zeměpisných atlasech (např. nížina, průliv, mys), které jsou stěžejní i pro porozumění mnohým místopisným názvům. Součástí hodnoticí aktivity je pracovní list pro žáky i jeho vzorové řešení a závěrečné zhodnocení dosažené úrovně kompetence věcně správného používání pojmů a znaků, která spadá pod klíčovou kompetenci k učení. 
 
 
Předmět
Člověk a příroda
(Zeměpis) 
 
Věk – cílová skupina
6. ročník ZŠ
 
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k učení
 
Časová dotace
(rozsah výuky)
30 minut
 
 
 
 
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace