Menu
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Přehled námětů a inspirací
Metodická doporučení
Publikace s uvolněnými úlohami
Nabídka vzdělávacích programů
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Videa na YouTube
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
3.2
3.2
Doporučené znalosti:
zná různé způsoby rozvoje komunikačních dovedností pedagogů
zná a je schopen používat komunikační a vyjednávací techniky (např. základy konstruktivní asertivní komunikace)
Doporučené dovednosti:
sleduje a vyhodnocuje kvalitu komunikace pedagogů se žáky a rodiči
uplatňuje a prosazuje zásady konstruktivní asertivní komunikace
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
je asertivní, empatický, přijímá odpovědnost za vzdělávání žáků
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)