ČŠI logo
Hledat
  • Vlastní hodnocení
    • Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
    • Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
    • Přehled dostupných metodických doporučení
    • Kompetenční předpoklady ředitele školy
    • Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
  • Nástroje pro vlastní hodnocení
    • Nástroje umístěné v InspIS DATA
    • Správa autoevaluačních akcí v InspIS DATA
    • Nástroje mimo InspIS DATA
    • Screening duševního zdraví a wellbeingu žáků
    • Ředitelský pohled na kvalitu
    • Přehled nástrojů podle kritérií
  • Kritéria hodnocení
    • O kritériích
    • Oblasti kritérií hodnocení
    • Struktura zobrazených kritérií
    • Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
  • Externí hodnocení a podpora školy
    • Propojování externího a vlastního hodnocení
    • Realizace externího hodnocení
    • Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
    • Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
    • KOMPAS s programem PEER: Cílená podpora rozvoje škol
  • Náměty a inspirace
    • Mapa aktivit školy
    • Hodnocení klíčových kompetencí
    • Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
    • Metodická doporučení
    • Informační systémy České školní inspekce
    • Publikace s uvolněnými úlohami
    • Příklady inspirativní praxe

Původní nástroje

Česká školní inspekce ČR
Fráni Šrámka 37, 150 21 Praha 5
tel.: +420 251 023 127
e-mail: posta@csicr.cz
mapa stránek RSS
Facebook Twitter Youtube
Logo Vzdělávání v datech

Prohlášení o přístupnosti
© 2025 Česká školní inspekce ČR

K provozování webu a analýze návštěvnosti používáme soubory cookies. Procházením webových stránek jste srozuměni s tím, jak se soubory cookies nakládáme. Kliknutím na odkaz zjistíte více o souborech cookies, jak je používáme a jak je povolit či zakázat.