Plán podpůrných opatření ve spolupráci s rodiči dětí

Přiklad inspirativní praxe ke kritériu:
PV – 6.2 Mateřská škola poskytuje účinnou podporu všem dětem s potřebou podpůrných opatření
Anotace:
Funkční systém účinné intervence spočívá ve včasném zachycení nerovností ve vývoji dítěte a přípravě plánu pro děti s podpůrnými opatřeními. Škola nastavuje plán ve spolupráci se zákonnými zástupci a odbornými pracovišti. Má stanovená pravidla pro komunikaci se zákonnými zástupci dětí, poskytuje jim konzultace a navrhuje vhodné postupy v rozsahu svých odborných kompetencí.
Kontext:
Mateřská škola se kvalitně zabývá komplexním sledováním vzdělávání každého dítěte. Výsledky ze vzdělávání pravidelně konzultuje se zákonnými zástupci a v případě potřeby podává doporučení v rozsahu svých kompetencí. Otevřená efektivní komunikace se stanovenými pravidly umožňuje předcházet problémům během vzdělávání dítěte. „Všichni jsou do mateřské školy vítáni“, tak zní vstup do ředitelny. Ředitelka školy se často schází s rodiči dětí anebo ji rodiče samy navštěvují, aby si vyjasnily nastavení plánu pro vzdělávání jejich dětí. Účinná komunikace a spolupráce se zákonnými zástupci se velmi dobře osvědčila především při zjištění nerovností ve vývoji dítěte a nastavení plánu podpůrných opatření. Vyhotovený souhlas s plánem podpůrných opatření je podepisován rodiči i ředitelkou školy
 
Kontakt:

Mgr. Renata Ambrožová

Ředitelka školy

Mateřská škola, Kyselovice, okres Kroměříž

📞 +420 602 760 236

✉️ reditel@mskyselovice.cz