Vyhodnocování dosahovaných výsledků vzdělávání

Přiklad inspirativní praxe ke kritériu:
PV – 5.1 Mateřská škola soustavně získává informace o posunech výsledků každého dítěte ve všech vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními
Anotace:
Škola na základě kvalitně získaných diagnostických informací z výsledků vzdělávání a ze znalosti jednotlivých dětí zpracovává metodická opatření, včetně záměrů jak pracovat s dítětem dál. Získané informace využívají pro plánování individuální vzdělávací nabídky.
Kontext:
Škola vyhodnocuje vzdělávací pokrok každého dítěte prostřednictvím elektronické pedagogické diagnostiky (i-Sophi). Podle vyhodnocených výsledků jednotlivých oblastí vzdělávání dítěte a na základě dlouhodobého pozorování, spolu s hodnocením sběrných portfolii dětí pedagogové stanoví metodická opatření, včetně záměrů jak se bude s dítětem pracovat dál. Metodická opatření jsou provázaná s individuálním plánováním vzdělávací nabídky a individuálnímu přístupu při vzdělávání. Účinně nastavený systém spočívá ve včasném zachycení nerovností ve vývoji dítěte a přípravě plánu pro děti s podpůrnými opatřeními (děti dvou až tříleté, děti s odkladem školní docházky, děti se speciálními vzdělávacími potřebami).
 
Kontakt:

Mgr. Renata Ambrožová

Ředitelka školy

Mateřská škola, Kyselovice, okres Kroměříž

📞 +420 602 760 236

✉️ reditel@mskyselovice.cz