Věcný cíl
Zajistit provázanost pedagogických přístupů v MŠ a 1. ročníku ZŠ.
Námět
Příklady projektových aktivit:
- šablonu je možné využít na absolvování vzdělávání (kurzu) zaměřeného na spolupráci učitelů MŠ a ZŠ, spočívající i v přímé demonstraci vzdělávacích aktivit;
- je vhodné vybrat vzdělávání, jehož součástí není jenom prostý výklad, ale rovněž demonstrace konkrétní spolupráce mezi účastníky vzdělávání včetně simulace příprav, reflexí apod.
Samotnou spolupráci mezi učiteli je možné následně realizovat v běžné činnosti školy nebo například v projektech místního akčního plánování.
Doplňující komentáře / další zdroje / inspirace
Předškolní a prvostupňové vzdělávání – NPI – Národní pedagogický institut
https://www.npi.cz/predskolni-a-prvostupnove-vzdelavani-plynuly-prechod-pv-zv
Předškolní a prvostupňové vzdělávání pedagogické diagnostikování – NPI – Národní pedagogický institut
Forma realizace
Akreditované i neakreditované kurzy; Vzdělávací programy; Supervize/mentoring/koučink
Osobnostně sociální a personální rozvoj pracovníků ve vzdělávání MŠ
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pracovníků ve vzdělávání MŠ (včetně ostatních pracovníků ve vzdělávání) prostřednictvím vzdělávání.
Doporučená šablona
2.I/5 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání MŠ